Midsommarkommitté

En midsommarkommitté, som ska planera nästa års midsommarfirande, har nu bildats.
I kommittén ingår just nu
 
Ann Hallgren [email protected]
 
Caroline Berg Jimenez [email protected]
 
Thomas Fransson [email protected]
 
Vi vill utöka med fler deltagare. Hör av dig om du känner dig manad. Kommittén tar gärna emot förslag och hjälp med tankar kring midsommarfirandet.
 
#1 - - Susanne von Walter:

Vi behöver antagligen fler. Det finns möjligheter till förändring om man vill. För många är ju detta en av höjdpunkterna på året. Och det är vi som skapar det.

#2 - - thomas fransson:

ang. midsommar.....
Vi pratade om att fråga Ola om att vara med,
har någon varit i kontakt med honom?
Han känns som ett naturligt tillskott till gruppen, vi bör nog vara fyra.
Som ja sa på mötet så hjälper ja gärna till med planeringen m.m
Men att fysikt vara närvara vid firandet kan ja inte lova pga. av mitt arb. Å är ja på ön så brukar ja hjälpa till med att resa stången på morgonen. Sen vill ja ta hand om mina gäster.

#3 - - Caroline Berg Jimenez:

Jag har mailat Ola och frågat om han kan tänka sig att vara med i midsommarkommitén. Jag har mailat honom nyligen så han har inte haft en chans att svara än.
Så vi väntar och hoppas :)

#4 - - Caroline Berg Jimenez:

Ola har tyvärr avböjt så vi får leta vidare. Men nu har jag hittat en som kan tänka sig att ta hand om barnlotteriet :)

Till top